Showroom Motor-Car

Projekt MAR2020

Do budúcnosti so stratégiou.

 

Pripravení na všetko: Mercedes-Benz odpovedá na otázku digitalizácie vo svete a predstavuje svoje prvé medzinárodné showroomy podľa najnovších a najmodernejších štandardov vo svete retailu  pod konceptom MAR2020.
Hlavným zameraním je predovšetkým starostlivosť o zákazníka a komplexný zážitok zo značky Mercedes-Benz v spojení s moderným luxusom.

 

Na Slovensku môžu milovníci značky Mercedes-Benz zažiť nový výnimočný digitálny koncept showroomu v meste pod Zoborom. Nitra ako prvé zastupiteľstvo na Slovensku, a jedno z prvých v strednej Európe, predstavuje zmenu kedy sa predaj vozidiel zmení na nový digitálny zážitok pre zákazníka.

 

V predajnom a marketingovom kontexte „Best Customer Experience“ je hlavným cieľom vytvoriť fascinujúci zážitok z tejto prémiovej značky na mieste predaja prostredníctvom kombinácie unikátneho priestorového dizajnu, inovatívnych poradenských procesov a zavedením popredných digitálnych systémov do oblasti poradenstva, predaja a služieb.